کد خبر: 305823
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
بازدید 108
مراکز کانون در فارس بازگشایی شد

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از ابتدای خرداد ماه به صورت کامل بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و پیش بینی بیش از ۲۰۰ کارگاه برخط مجازی، با کسب مجوز از کانون کشور و ستاد استانی کرونا تصمیم به بازگشایی کامل مراکز گرفتیم تا علاوه بر ارائه‌ی فعالیت در فضای مجازی با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی، میزبان جمعی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت حضوری در کانون باشیم.

کامرانی افزود: فعالیت‌های حضوری مراکز فرهنگی هنری کانون از آغاز شیوع کرونا و بنا به دستور مدیرعامل کانون و ستاد ملی کرونا تعطیل بود و مربیان به‌صورت غیرحضوری و دورکاری در منزل به ارائه خدمت و تولید محتوا پرداختند.

اوگفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دارا بودن ۵۶  مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار روستایی و پستی در استان فارس فعالیت می‌کند و در ایام همه‌گیری ویروس کرونا، تلاش شد تا با استفاده از حداکثر امکانات و توان مربیان و کارشناسان خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان ادامه یابد.

مدیر کل کانون فارس افزود: بازدیدهای واحدهای کارشناسی از مراکز فرهنگی هنری کانون نیز آغاز شده و تلاش می‌شود با حضور به موقع کارشناسان در مراکز و شرکت در نشست‌های هم‌اندیشی با مربیان، تابستان پر بار و پر رونقی در فارس آغاز شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =