اقدام پژوهی را برای همکاران لذت بخش کنیم

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی استان البرز وعضو نهاد اقدام پژوهی استان بر ضرورت معرفی درست فعالیت اقدام پژوهی به عنوان یک فعالیت لذت بخش  به مربیان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی استان در نشست نهاد اقدام پژوهی استان  البرز به فعالیت‌های انجام شده در سنوات گذشته اشاره کرده و بر ضرورت تعیین راه‌کارهایی به منظور  ایجاد انگیزه برای شرکت فعال،پویا و علاقه‌مندانه همکاران در این فعالیت تاکید کرد.

این مقام مسوول هم‌چنین  به ضرورت تعریف یک فرآیند عملیاتی برای انجام اقدام پژوهی اشاره کرده و تهیه جدول برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات شورای پژوهش و اقدام پژوهی در مراکز را از اولویت‌ها خواند .

توجه همکاران به نظرات نهاد اقدام پژوهی به عنوان گروه ارزیاب و نقاد در فعالیت اقدام پژوهی و لزوم توجه همکاران اقدام پژوه به این مهم از دیگر نکاتی بود که در این نشست مطرح شد؛معاون  کانون البرز از همکاران نهاد خواست که لذت اقدام پژوهی را به دیگر همکاران بچشانند و با معرفی کامل این فرایند به آنان به علاقه مندی همکاران به این فعالیت کمک کرده و آن‌ها را در ثبت مسائل و راه‌حل‌های مناسب  به عنوان تجربیات کاری در قالب اقدام پژوهی یاری کنند.

فرانک فروزانفر، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان نیز گزارش مختصری  در دو بخش کمی و کیفی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اقدام پژوهی ارایه کرده و از همکاران خواست راه‌کارهای خود برای جذب همکاران به فعالیت اقدام پژوهی را مطرح کنند.

در بخش بعدی بحث و گفت و گو در خصوص تعیین ساعت اقدام پژوهی، تعیین جدول برنامه ریزی اقدام پژوهی در مراکز، بازدید سر زده اعضای نهاد و حضور در این جلسات، توجه دادن مربیان به تبدیل دغدغه‌های خود به اقدام پژوهی، توجه مربیان به انگیزه‌های درونی به جای توجه به موانع خارجی، انجام یک اقدام پژوهی جامع با موضوع تقویت انگیزه درونی مربیان کانون البرز، تشکیل جلسات منظم نهاد، مباحثی را مطرح کردند.

گفتنی است این نشست صبح روز یک‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ و با حضور اعضای نهاد اقدام پژوهی استان متشکل از معاون فرهنگی، اجرایی، کارشناسان آموزش و پژوهش، فرهنگی و روابط عمومی استان البرز و مربی اقدام پژوه استان البرز برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =