کد خبر: 305843
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کارگاه‌های مجازی فصل بهار ۱۴۰۰ کانون هرمزگان پایان پذیرفت

بالغ بر ۶۰۰ عضو کودک و نوجوان، ترم بهار ۱۴۰۰ کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به پایان رساندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ فعالیت‌های مجازی کانون هرمزگان که از بهار ۱۳۹۹ شروع به کار کرده است؛ در عملکرد یکساله خود ۱۴۷ کارگاه ۸ جلسه‌ای و درمجموع ۱۱۷۴ ساعت آموزش تخصصی برگزار کرده است.

 این دوره‌ها در گروه‌های مختلف کودک و نوجوان و بزرگسال در رشته‌های متنوعی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی زیر نظر انجمن‌های تخصصی کانون برگزار گردید.

گفتنی است ۵۹ کارگاه‌ فصل بهار هرمزگان در رشته‌های نقاشی، طراحی، خط تحریری، سفالگری، میناکاری، منبت، سوزن دوزی، عروسک‌سازی، کاشی‌کاری کاردستی، هنرهای بومی و سنتی، نمایشنامه نویسی، فیلم‌سازی، شعر و قصه، بازی و سرگرمی، اوریگامی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، شعرسرایی، مهارت معنویت، خودباوری، شادی و نشاط و هوش هیجانی با شرکت بیش از ۶۰۰ کودک و نوجوان برگزار شد.

 همزمان با سراسر کشور، سایت کانون هرمزگان به نشانی hormozgan.kpf.ir  جهت ثبت نام  کارگاه‌های برخط  از ۲۹ خرداد تا ۱۳ تیر آماده می‌باشد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با ۱۵ مرکز ثابت ۲ کتابخانه پستی و ۲ واحد سیار به کودکان و نوجوانان این استان جنوبی خدمات رسانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =