• کد خبر: 305845

به مناسبت دهه کرامت و با موضوع انس با امام رضا(ع) برگزار شد:

برپایی غرفه کانون استان اصفهان در جشنواره خدمت رضوی

جشنواره خدمت رضوی با همکاری کانون پرورش فکری استان اصفهان و آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در بوستان کودک از تاریخ ٢٧ خرداد لغایت ١ تیر برگزار شده و پذیرای علاقه مندان، کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان از حضور فعال مربیان مراکز فرهنگی‌هنری استان در جشنواره خدمت رضوی خبر داد و گفت: هم‌ زمان با برپایی جشنواره خدمت رضوی که  از تاریخ ٢٧ خرداد لغایت ١ تیر در بوستان کودک  برگزار می‌شود، کانون پرورش فکری در کنار ١٠ غرقه این جشنواره با برپایی یک غرفه‌ فرهنگی، هنری و ادبی در شیفت  عصر حضوری فعال در این رویداد فرهنگی دارد.

وی افزود: کانون پرورش فکری در این جشنواره ضمن ایجاد لحظه‌هایی شاد و سرگرم‌کننده برای مخاطبان کودک و نوجوان و حتی بزرگ‌سال خود به معرفی کانون و فعالیت‌های ۴٢ گانه‌ی آن می‌پردازد که از جمله آن  می توان به قصه گویی، نقاشی، کاردستی، اوریگامی و. آشنایی با سیره اهل بیت و.... اشاره کرد.


قلمکاریان هدف از برگزاری این جشنواره را  آشنا سازی کودکان و نوجوانان با اهل بیت (ع) دانست و افزود: یکی  از روشهای مؤثر در فرایند آشناسازی کودکان و نوجوانان با اهل بیت (ع) شرکت دادن آنان در مجالس و محافلی است که در مناسبت های مختلف به یاد و نام معصومان (ع) برگزار می شود. هر چند در این روش در مورد آشناسازی با اهل بیت (ع) چیزی به صورت مستقیم به کودکان گفته نمی شود، ولی چیزهایی را به صورت غیر مستقیم دریافت می دارند که تأثیرش به مراتب از دستورات مستقیم بیشتر است.