کد خبر: 305848
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
نشست مجازی کانون پرورش فکری با مدیران مدارس حاجی‌آباد

نشست کانون پرورش فکری با مدیران مدارس شهرستان حاجی آباد در راستای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان این شهرستان از فعالیت‌های کانون صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با حضور نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی و کارشناسان استان و مسئول مرکز حاجی آباد نشست مجازی کانون با مدیران مدارس حاجی‌آباد برگزار گردید.

در این نشست که به صورت مجازی برگزار شد صحبت‌هایی پیرامون همکاری کانون با مدارس حاجی‌آباد، در راستای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان این شهرستان از فعالیت‌های کانون صورت گرفت.

اسدی معاون اداره کل کانون در این باره گفت: برای استفاده هر چه بیشتر و بهتر دانش آموزان از خدمات کانون و غنی کردن اوقات فراغت آنان به بهترین نحو با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون و کلاس‌ها و گارگاه‌های طرح تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

در ادامه ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی کانون استان ضمن تشکر از رییس آموزش و پرورش و همکارانشان بابت همکاری آنها با کانون، همکاری دستگاه‌های فرهنگی را در راستای تحقق اهداف فرهنگی آن شهرستان بسیار موثر دانست.

در ادامه عفت تفضلی نماینده انجمن قصه‌گویی استان و از قصه گویان برتر کانون با توجه به پیش رو بودن جشنواره قصه‌گویی، ضمن ارائه توضیحاتی راجع به جشنواره قصه‌گویی این شیوه تربیتی را  روش بسیار مناسبی برای پرورش ذهن کودکان دانستند.

در پایان عارف کریمی مسئول کانون شهرستان حاجی آباد توضیحاتی را راجع به نحوه عضویت و بهره‌مندی دانش آموزان از فعالیت‌ها و کارگاه‌های ترم تابستان کانون برای مدیران مدارس حاضر در نشست ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =