تجهیز مراکز کانون آذربایجان شرقی برای توسعه فعالیت‌های مجازی

وبینار حوزه معاونت اداری مالی کانون استان آذربایجان‌شرقی با هدف تشریح برنامه‌های عمرانی و تجهیزاتی مراکز کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی علی بینش در ابتدای این جلسه مجازی با اشاره به اقدامات گسترده کانون استان در حوزه‌های عمرانی و تجهیزاتی که از ابتدای سال ۹۹ با سرعت بیشتری انجام شده است تاکید کرد: تمامی این یک اقدامات با هدف تسهیل و تسریع در فعالیت‌های مراکز و افزایش کمی و کیفی خدمات به کودکان و نوجوانان عزیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از همکاری و همراهی این سازمان در افزایش اعتبارات عمرانی برای توسعه خدمات فرهنگی در سطح استان قدردانی کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اقدامات گسترده برای توسعه فعالیت‌های مجازی و تولید محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم خانواده ایجاد فضای مناسب و ایمن برای فرزندان خود در فضای مجازی است و خوشبختانه کانون با برنامه‌های مناسب توانسته مخاطبان بسیاری را در فضای مجازی همراه خود داشته باشد و به هم منظور تکمیل تجهیزات مراکز کانون پرورش استان با تجهیزات مرتبط با این فعالیت‌ها مهمترین اولویت آن در سال جاری است.

در این جلسه رحیم شادی معاون اداره مالی کانون استان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه تجهیزاتی و تعمیراتی به تفکیک مراکز کانون در استان ارائه کرد.

خدمات رفاهی برای کارکنان، اقدامات انجام شده برای اسناد مالکیت مراکز، آخرین اقدامات مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران، رایزنی با فرمانداران برای افزایش اعتبارات عمرانی و دیگر موارد مربوط به حوزه اداری و مالی از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح و به سوالات و مربیان مسئول مراکز کانون در این خصوص پاسخ داده شد.

شایان ذکر است بهینه سازی و مناسب سازی مراکز فرهنگی هنری، تجهیز سیستم‌های گرمایشی این مراکز برای صرفه جویی در منابع انرژی، ساماندهی نیروهای انسانی در مراکز و دفتر استان از دیگر اقداماتی است که در برخی مراکز به اتمام رسیده و در دیگر مراکز کانون استان در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =