جلسه حوزه‌ای مراکز کانون استان کرمانشاه به صورت مجازی برگزار شد

جلسه مجازی حوزه‌ای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ برگزار و به بحث و تبادل نظر میان مدیرکل و مربیان پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه مجازی مهناز فتاحی، مدیرکل با مربیان‌مسئول و مربیان فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

 در این جلسه که از طریق فضای مجازی و از ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد، به بحث و تبادل نظر میان مدیرکل و مربیان اختصاص داشت.

 مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان با اشاره به دوران و شرایط سخت ناشی از همه‌گیری بیماری کروناویروس و تعطیلی ناخواسته مراکز کانون، افزود: اگرچه شرایط سختی را گذراندیم، اما با کمک یکدیگر آمادگی لازم را برای مهیاشدن با این شرایط پیدا کردیم.

 فتاحی همچنین گفت: این دوران، شبیه به دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است. که در آن دوران نیز همه مردم با همدلی مشکلات را پشت‌سر گذاشتند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه، از مربیان خواست تا زمینه مناسب را برای برگزاری کلاس‌های ویژه تابستانی به صورت برخط و به صورت محدود به‌صورت حضوری مهیا کنند.

در ادامه، معاون اداری مالی و کارشناسان ستادی نیز به بیان دیدگاه‌های خود درباره امور اداری، حراست، فرهنگی، و... پرداختند.

 با توجه به افزایش تماس‌های خانواده‌ها و علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کانون، علاوه بر برگزاری کلاس‌های تابستانی به‌صورت برخط(آنلاین)، فعالیت مراکز به‌صورت حضوری نیز آغاز شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نزدیک به ۴۰ مرکز ثابت، سیار و پستی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =