نشست صمیمانه مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد  با مربیان هنری ‌و ادبی

مدیر کل کانون پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نقش مربیان را در جذب اعضا، هماهنگی و ایجاد تعامل با خانواده ها، برپایی و نظارت بر کارگاههای برخط بسیار اساسی و تعیین کننده دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، کبری اخلاقی نیا در این نشست زمان ثبت‌نام کارگاه‌های برخط تابستانی را تا روز 13 تیر  اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به مرکز مجازی kvb.kpf.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مربیان هنری و ادبی کانون در برگزاری کارگاه‌های برخط بهاری گفت: نقش مربیان در جذب اعضا، هماهنگی و ایجاد تعامل با خانواده ها، برپایی و نظارت بر کارگاه‌های برخط بسیار اساسی و تعیین کننده است.

اخلاقی‌نیا به مشکلات مربیان ادبی و هنری اشاره کرد و افزود: امید است مربیان نظرات و پیشنهادهای خود را پس از مشورت، جمع بندی نمایند و کانون نیز نظرات را به مراجع ذی ربط ارسال و پیگیری خواهد کرد.

وی در پایان از مربیان هنری و ادبی خواست با توجه به اینکه نیمی بیشتر از فعالیت‌های کانون هنری و ادبی است مهارت‌های تخصصی خود را با حضور در کارگاه های آموزشی تخصصی بالا ببرند.

شایان ذکر است در این نشست مجازی مربیان هنری و ادبی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده خود در خصوص وضعیت کارگاه‌های برخط و همچنین مشکلات نیروهای پاره‌وقت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =