نشست توجیهی مدرسان کارگاه‌های برخط استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه توجیهی مدرسان کارگاه‌های برخط استانی فصل تابستان با حضور مدیرکل، کارشناسان کانون استان به منظور هم‌اندیشی جهت ارتقای کیفیت اجرای کارگاه‌های برخط فصل تابستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، نشست توجیهی مدرسان کارگاه‌های برخط استانی فصل تابستان  با حضور مدیرکل و کارشناسان کانون استان  به منظور هم‌اندیشی جهت ارتقای کیفیت اجرای کارگاه‌های برخط فصل تابستان تشکیل شد.

کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از همراهی مربیان از برگزاری کارگاه‌های مجازی در ترم‌های پیشین بر دوسویه بودن ارتباط مربی و عضو تاکید کرده و مربیان را در بکارگیری روش‌های جدید و خلاق  تشویق کرد.

در این جلسه حضور به‌موقع و پیگیر مربی، جذب و پایدارسازی اعضا، اطلاع‌رسانی به اعضا از تشکیل کارگاه، آماده کردن وسایل و اطلاعات مختص هر روز قبل از شروع کلاس، برنامه ریزی و نظم در مدیریت زمان هر کارگاه و موارد دیگر از جمله مطالبی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست کارشناسان کانون استان با ارائه نکات مهم و کاربردی به بیان توضیحاتی در خصوص چگونگی برگزاری کارگاه‌های برخط با کیفیت مناسب پرداختند و ضمن پاسخگویی به ابهامات، سوالات و پیشنهادات مدرسان، یا در نظر گرفتن مجازی شدن کلیه آموزش‌ها بر یادگیری و بالابردن اطلاعات خود در زمینه دانش رایانه تلاش کردند.

در ادامه این نشست مدرسان به گفتگو و تبادل اطلاعات  و  در جهت اجرای بهتر کارگاه‌ها به ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =