کد خبر: 305951
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
عرضه چهارمین سری از کتاب‌های کانون با تخفیف ۲۵درصد

هشت عنوان کتابِ دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۸ تیر ۱۴۰۰ با تخفیف ویژه در پایگاه فروش محصولات کانون به مخاطبان عرضه می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ به مدت یک ماه ۳۲ عنوان کتاب (هر هفته هشت عنوان) با ۲۵درصد تخفیف در سایت فروش محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir برای علاقه‌مندان ارایه می‌شود.
بر همین اساس در این هفته، سه عنوان کتاب داستان کودک، سه عنوان کتاب علمی و دو عنوان کتاب برای نوجوانان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
«کاش یک برادر داشتم» اثر برنهارد لینز، تصویرگری آلنکا سوتلر و ترجمه‌ علی خاکبازان و «دنیا را بلرزان کوتی کوتی» از مجموعه «قصه‌های کوتی کوتی» به نویسندگی فرهاد حسن‌زاده و تصویرگری هدی حدادی هر دو برای کودکان ۴+ سال (نوباوه) از جمله این آثار به شمار می‌رود.
«دختر آفتاب و دیو سیاه» به نویسندگی محمدحسین محمدی و تصویرگری محمدرضا لواسانی مناسب گروه سنی ۷+ (نوخوان) دیگر کتابی است که از هشتم تیر با تخفیف در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
همچنین از مجموعه «آن زیر چیست؟» سه کتاب با عنوان‌های «سرک کشیدن زیر پوست زمین» به نویسندگی کارن لاتچانا کنِی و تصویرگری اِستیوون وود، «سرک کشیدن زیر پوست شهر» و «سرک کشیدن زیر پوست خودرو» هر دو نوشته اِستر پورتر و تصویرگری آندره لوزانو مناسب گروه سنی ۱۱+ سال (نونگاه) با تخفیف ۲۵ درصد ارایه خواهد شد. امیر طاهری ترجمه‌ی این مجموعه را بر عهده داشته است.
«ماهی رنگین کمان و یک اتفاق دیگر» به نویسندگی و تصویرگری مارکوس فیستر و ترجمه سیدمهدی شجاعی و «ساداکو و هزار دُرنای کاغذی» به نویسندگی الینور کوئر، تصویرگری رونالد هیلمر و ترجمه مریم پیشگاه هر دو برای نوجوانان ۱۱+ سال (نونگاه) در سایت فروش محصولات کانون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
یادآوری می‌شود کانون پرورش فکری هر چند وقت یک‌بار بخشی از کتاب‌های خود را به مناسبت‌های مختلف با تخفیف ویژه به مخاطبان عرضه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =