داوران مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند

داوران بخش استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری گلستان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، و به گفته الهه مقصودلو، مدیر اجرایی مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، « مریم آریافر» کارشناس فرهنگی و رابط قصه‌گویی کانون گلستان، « اکرم شبان» کارشناس فرهنگی کانون استان اصفهان و « نصرت‌اله صادقلو» استاد دانشگاه، به عنوان هیات داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون گلستان معرفی شدند.

بخش استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه گروه دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزار می‌شود.

بنا به اعلام مدیر اجرایی این جشنواره، تلاش شده تا تمامی هنرها و مهارت‌های قصه‌گویی از لحاظ محتوایی، فنی، زبان بدن، اجرا و ... مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانیwww.kanoonfest.ir  نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
جدول اسامی داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایگاه خبری کودک و نوجوان کانون به نشانی kanoonnews.ir منتشر شده است.

جدول اسامی داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =