تقویت زمینه‌های همکاری کانون فارس با آستان مقدس حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام

جلسه بررسی و تبیین موارد مشترک همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و آستان مقدس احمدی و محمدی در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس، این جلسه در پی درخواست مسوولان بخش فرهنگی حرم مطهر با هدف همکاری و تعامل بیشتر کانون و آستان مقدس برنامه‌ریزی و برگزار شد.  

بر اساس این گزارش،  محسن نعمتی، معاون اجرایی حرم مطهر شاه‌چراغ، با  اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر سومین حرم اهل‌بیت بودن شیراز، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در شیراز و استان فارس را برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و علمی و مذهبی آستان مقدس ضروری دانست و در این راه باهدف خدمت بیشتر به کودکان و نوجوانان در کتابخانه حرم و سالن کودک، کانون را به یاری طلبید. در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و ارتباطات اسلامی آستان مقدس نیز با اشاره به فعالیت‌های اجرا شده در بخش کودک و نوجوان در آستان مقدس شاه‌چراغ، از کانون برای فضاسازی و اجرای برنامه‌های مختلف حوزه کودک و نوجوان درخواست همکاری کرد.  

سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز با اشاره به فعالیت‌های مشترک کانون با حرم مطهر احمدی و محمدی، استفاده از ظرفیت‌های موجود هر دو طرف در خدمت به کودکان و نوجوانان را وظیفه‌ای دانست که برای تحقق آن لازم است تلاش بیشتری صورت پذیرد. او گفت: کانون برای هر نوع همکاری آمادگی دارد؛ هر چند کانون با مشکل نیروی انسانی مواجه است اما با برنامه‌ریزی و استفاده از مربیان و کارشناسان توانمند، همچنین کارکنان خوش‌ذوق بازنشسته کانون، می‌توان در این راه گام‌های خوبی برداشت.

به گفته‌ی کامرانی، حضور مربیان علاقه‌مند کانون به‌عنوان خادم افتخاری فرهنگی حرم حضرت احمدبن‌موسی علیه‌السلام و حضرت میرمحمدبن‌موسی‌الکاظم علیه‌السلام و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی و همکاری آنان با آستان مقدس، موجب برکت و خشنودی خواهد بود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =