پارک شهر مراوه‌تپه، میزبان نمایشگاه نقاشی‌های عضو کانون پرورش فکری

هنرمند نوجوان عضو کانون پرورش فکری مراوه‌تپه در استان گلستان، نمایشگاهی از آثار نقاشی‌اش در پارک شهر این شهرستان برگزار کرده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به گفته‌ی حنیفه یپان‌غراوی مربی مسوول کتابخانه‌ی پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراوه‌تپه، نمایشگاه آثار سونیا منگلی‌زاده به همت این مرکز فرهنگی‌هنری و با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد علوی برگزار شده است.
سونیا منگلی‌زاده، عضو کانون مراوه‌تپه در نمایشگاه انفرادی نقاشی خود مجموعه‌ی ۱۵ اثر شامل ۱۱ تابلوی رنگ روغن و ۴  طراحی را به نمایش گذاشته که با تکنیک‌های مختلف خلق شده‌است؛ آثاری که بخشی از آن به موضوع فرهنگ، آداب و رسوم قوم ترکمن، بخشی به طبیعت بی‌جان و بخشی نیز به تصویرسازی براساس کتاب «به وقت جنگ دوتارت را کوک کن» نوشته یوسف قوجق اختصاص دارد.
غراوی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تشویق نوجوانان به انجام فعالیت‌های فرهنگی‌هنری، ایجاد انگیزه در آن‌ها از طریق فروش آثار و معرفی ظرفیت‌های کانون پرورش فکری به جامعه بیان کرد.
یاداوری می‌شود در روزهای برپایی این نمایشگاه، مسوولان و خانواده‌های ساکن منطقه از آثار این نوجوان کانونی بازدید کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =