قصه‌گویی بچه‌های خوزستانی براساس «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» آذریزدی

کودکان و نوجوانان خوزستانی براساس داستان‌های مجموعه‌ی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» مهدی آذریزدی، جشنواره‌ی قصه‌گویی «قصه‌های موسپید» را کلید می‌زنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فراخوان پنجمین مهرواره‌ی قصه‌گویی «قصه‌های موسپید» با استفاده از مجموعه‌کتاب‌های «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» تالیف مهدی آذریزدی از سوی کانون استان خوزستان برای دو گروه سنی نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) منتشر شد.
این رویداد فرهنگی به همت مراکز شماره دو و سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرمشهر به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و بزرگداشت مهدی آذریزدی برگزار خواهد شد.
براساس این فراخوان، انتخاب قصه باید بر مبنای مجموعه کتاب‌های «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» باشد و متقاضیان شرکت در این مهرواره می‌بایست فیلم قصه‌گویی خود را با رعایت نکته‌هایی چون بیان شیوا، استفاده از زبان بدن، تسلط بر قصه و اصول قصه‌گویی، در حداکثر پنج دقیقه به دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌ قصه‌گویی خود را از طریق شماره‌ی پیام‌رسان کانون پرورش فکری استان خوزستان ۰۹۱۶۳۳۳۳۸۲۸ و یا بارگذاری در سایت khz.kpf.ir به این مهرواره ارسال کنند.
برگزارکنندگان تاکید دارند که فیلم‌های ارسالی باید در حالت افقی گرفته شده و صحنه‌پردازی مبتنی بر محتوای قصه و یا ساده و به دور از دکوراسیون منزل باشد.
آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در این رویداد فرهنگی ۱۵ تیر ۱۴۰۰ اعلام شده است.
سه اثر برتر و دو اثر برگزیده‌ی هر گروه سنیِ پنجمین مهرواره‌ی قصه‌گویی «قصه‌های موسپید» در ۱۸ تیر ۱۴۰۰ همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =