سومین گردهمایی مربی مسئولان فرهنگی هنری کانون لرستان برگزار شد

در نشست مجازی مربی مسئولان فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان، عملکرد کمی و کیفی فعالیت های مراکز، روند ثبت نام در کارگاه های برخط فصل تابستان، جمع بندی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی، بازگشایی مراکز و...مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان،  سومین گردهمایی مربی مسئولان فرهنگی هنری کانون لرستان به صورت مجازی برگزار شد.
دراین وبینار با حضور مربی مسئولان مراکز،  محمدجواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری استان  و اعضای شورای فرهنگی کانون لرستان برگزار شد، عملکرد کمی و کیفی فعالیت های مراکز، روند ثبت نام در کارگاه های برخط فصل تابستان، جمع بندی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی، بازگشایی مراکز و... مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.
براساس این گزارش: در ابتدای این وبینار مربی مسئولان مراکز کانون درسراسر استان، عملکردی از فعالیت های مرکزدر سه ماهه اول سال1400 را ارائه دادند و نظرات و پیشنهادهای خود را درخصوص کارگاه های برخط، بازگشایی مراکز و امانت کتاب مطرح کردند.
در بخش بعدی این نشست مجازی محمدجواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همه همکاران مراکز و دفتر استان گفت: مشارکت علاقه مندان به هنر قصه گویی در جشنواره بیست و سوم عالی است و سطح کیفی آثار رسیده به دبیرخانه بسیار مطلوب است.
محمدی اضافه کرد: خانواده های لرستانی استقبال خوبی از ثبت نام در کارگاه های برخط تابستانی داشته اند و 51کارگاه آموزشی و تخصصی فصل تابستان با توجه به تنوع رشته ها در بخش های فرهنگی، هنری و ادبی، فرصت مناسبی را برای کودکان و نوجوانان فراهم  کرده است تا با شناخت علایق خود، رشته های مورد نظرشان را انتخاب و ثبت نام کنند.
وی بیان داشت: طبق هماهنگی های به عمل آمده  با دفر امور اجتماعی فرهنگی استانداری لرستان، کتابخانه های سیارخرم آباد با هدف کاهش های آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ مطالعه و.. به صورت هفتگی و مناسبتی به فعالیت و همکاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی وامانت کتاب و... دردفاتر تسهیلگری می پردازند که تا به حال برنامه های متعددی در مناطق حاشیه نشین برگزار شده است که نقاشی دیواری، اجرای مسابقه، معرفی و اهدای کتاب، اجرای نمایش و... از جمله ی آنهاست.
مدیرکل کانون لرستان با اشاره شیوع بیماری کرونا و عدم حضور اعضا در مراکز عنوان داشت: با توجه به شرایط رنگ بندی استان، هماهنگی با کانون کشور و ستاد کرونای استان با موضوع نحوه بازگشایی مراکز در دستورکار قرار گرفته است.
محمد جواد محمدی درخصوص راه اندازی سامانه آموزشی آنلاین زبان با پشتیبانی قدرتمندترین سرورها در کانون اشاره کرد وگفت: این امکان برای هم استانی ها فراهم شده است تا به راحتی در کلاس های زبان ثبت نام و شرکت کنند که این اقدام باعث جذب زبان آموز، رشد کمی و کیفی و آموزش زبان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی شده است.
 در بخش بعدی این نشست معاون فرهنگی اجرای و کارشناسان نکته نظرات خود را بیان داشتند و به سوالات مربی مسئولان پاسخ دادند.
گفتنی است: سومین گردهمایی مربی مسئولان فرهنگی هنری کانون لرستان ظهر روز شنبه 12 تیرماه برگزار شد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =