کد خبر: 306075
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
تقدیر از کانون خراسان‌رضوی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی در بخش ارزیابی و تحلیل عملکرد برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان سازمان برتر در تولید محتوا معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، در این جلسه که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی در جلسه کمیته امور بانوان حفظ آثار استان که با حضور معاونان و مشاوران امور زنان و خانواده نهادهای استان در تالار همایش‌های استانداری خراسان برگزار شد از سازمان‌ها و نهادهای برتر در سه بخش تولید محتوا در فضای مجازی، شرکت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس و ارزیابی عملکرد محتوایی  و برنامه های مناسب و خلاقانه تقدیر شد.

حسینعلی یوسفعلی زاده اعلام کرد یکی از تأکیدات دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفظ مستندات حضور زنان و ثبت گنجینه خاطرات شفاهی مادران و همسران شهدا است. اگر چه فداکاری، ایثار و نوع‌دوستی بانوان در سال‌های جهاد با دشمنان خدا موضوعی نیست که با لجن پراکنی رسانه‌های معاند دچار خدشه و آسیب شود اما می‌بایست با تلاش و همت مضاعف در جهت ثبت و مستندسازی دقیق این اسناد گران‌بها کوشید.

طاهره طهماسبی دبیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی نیز یادآور شد: در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید از نگاه سلبی اجتناب کرد و همان‌طور که در دفاع مقدس، هیچ گروه و دسته‌بندی خاصی وجود نداشت و از همه ادیان، مذاهب، اقشار و اندیشه‌ها در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند، هم اکنون نیز باید همین دیدگاه را به عرصه‌های فرهنگی تسری داد.

ملیحه غیور مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خراسان‌رضوی در سخنانی ضمن ارائه گزارش برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حوزه زنان و خانواده، به تبیین محورهای مشارکت بانوان در دوران دفاع مقدس پرداخت و بر لزوم پیگیری مطالعات پژوهشی در راستای مستندسازی خاطرات شفاهی مادران و همسران شهدا تأکید کرد.

در انتهای این برنامه، ضمن قرائت بیانیه تیم نظارت کمیته بانوان، جمعی از فعالان در حوزه زنان و خانواده به نمایندگی در سازمان‌های پیشرو در این عرصه تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =