ویژه‌برنامه‌ی روز ادبیات کودک و نوجوان در زاهدان برگزار شد

مرکز فرهنگی‎‌هنری شماره چهار زاهدان و نهاد کتابخانه‌های عمومی با اجرای برنامه‌ای مشترک روز ملی ادبیات کودک و نوجوان را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی مجازی روز ادبیات کودک و نوجوان با همت همکاران مرکز فرهنگی‎‌هنری شماره چهار زاهدان اجرا شد.

در این ویژه‌برنامه، که با حضور مربیان و اعضای مرکز چهار و کارکنان و اعضای نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر زاهدان انجام شد، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به منظور ارج نهادن به مهدی آذریزدی و تاثیر ایشان بر ادبیات کودک و نوجوان، برنامه را با معرفی این شخصیت محبوب آغاز کردند و در ادامه چند جلد کتاب به حاضران در نشست معرفی شد.

اثرخوانی اعضای مرکز شماره چهار و نهاد کتابخانه‌های عمومی بخش دیگری از این برنامه بود و سپس گوشه‌ای از هنر اعضای کانون شامل تصویرگری قصه و داستان، در فضای مجازی به نمایش گذاشته شد که این فعالیت، معرفی کانون و فعالیت‌های آن به علاقه‌مندان را در پی داشت.

گفتنی است در بخشی از این نشست مشترک، کارشناسان نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر زاهدان نیز منابع یازدهمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی را به اعضای کانون معرفی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =