نامزدهای مرحله دوم بخش «فیلم کوتاه» معرفی شدند

اسامی نامزدهای مرحله دوم بخش «فیلم کوتاه» پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی دبیرخانه مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات داوران مرحله دوم بخش «فیلم کوتاه»  پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان متشکل از «بیژن میرباقری»، «‌سعید پوراسماعیلی‌» و «رقیه توکلی» ازمیان ۴۱ اثر برتر مرحله اول این مسابقه ۱۰ فیلم‌نامه را به عنوان نامزد مرحله دوم معرفی کردند.
بر اساس این خبر فیلم‌نامه‌های «‌سوت» اثر جاوید سبحانی و «زمین ساز» نوشته‌ی حدیثه کرمی هر دو از استان البرز، «مرد حلبی‌» به نویسندگی گیتی باقری از قزوین و «زنگ آخر» اثر علی محمدی‌حاجی از مازندران به عنوان نامزدهای مرحله دوم بخش «فیلم کوتاه» پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان انتخاب شدند.
در همین حال فیلم‌نامه‌های «خط مقدم» نوشته‌ی سعید سراج، «دوقلوهای قهرمان» اثر فرزانه شبانی، «من علی سنتوری‌ام» از نسرین محمدپور، «هوتگ» به نویسندگی نیاز اسماعیل‌پور، «تردست» اثر مشترک نگار عباس‌پور و فرشاد رضایی و «دوچرخه» نوشته‌ی مریم الهامیان همگی از تهران به عنوان دیگر نامزدهای مرحله دوم این بخش از سوی هیات داوران معرفی شدند.
لازم به یادآوری است پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌ کودک و نوجوان کانون در دو مرحله برگزار شد به‌گونه‌ای که ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه بررسی و انتخاب شدند و در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی اثر خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =