دو عضو کانون برگزیده جشنواره ملی «دوست من کتاب» شدند

«معصومه دین‌محمدی» و «آروین حیدری» به ترتیب اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های زنجان و خوزستان در نخستین جشنواره ملی شعر و داستان همدان «دوست من کتاب» برگزیده شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معصومه دین‌محمدی عضو ارشد انجمن داستان‌نویسان سپیدار کانون زنجان در این رویداد ادبی مقام دوم رشته داستان را از آن خود کرد و آروین حیدری عضو کانون خوزستان به عنوان برگزیده‌ی گروه سنی کودک و نوجوان در بخش شعر معرفی شد.
بر اساس این خبر جشنواره ملی «دوست من کتاب» در هفته کتاب سال ۱۳۹۹ به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان و محفل ادبی هگمتانه در سه گروه سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ اثر از سوی شرکت‌کنندگان به دبیرخانه رسید.
هیات داوران نخستین جشنواره ملی شعر و داستان همدان «دوست من کتاب» متشکل از مصطفی رحماندوست، کمال شفیعی و بیوک ملکی پس از بررسی آثار در مرحله نخست ۷۹۳ اثر را برای داوری نهایی انتخاب کردند و در نهایت ۲۴ اثر برتردر بخش‌های مختلف به عنوان برگزیده معرفی شد.
 لازم به یادآوری است: در بخش شاعران بزرگ‌سال شعر کودک نیز «مریم اسلامی» کارشناس آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از برگزیدگان این بخش معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =