هیأت داوران جشنواره قصه گویی کانون لرستان معرفی شدند

داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی شدند، تا کار پایش اولیه و انتخاب برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره به صورت رسمی آغاز شود.

به گزارش روابط عمومی کانون لرستان، همزمان با پایان مهلت ارسال قصه های بخش ملی در سراسر کشور داوران مرحله استانی در لرستان، معرفی شدند تا کار پایش اولیه و انتخاب برگزیدگان مرحله استانی در این استان به صورت رسمی آغاز شود.
بر اساس این گزارش، «زهراعادلی» کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری لرستان، نویسنده و مترجم، «مهتاب شهیدی» مربی مسئول امورفرهنگی، قصه گوی بین المللی  و مدرس قصه گویی ، «مسعود سپهوندی» مدرس و عضو هیآت علمی دانشگاه،  شاعر،  پژوهشگر،  هیأت داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان لرستان را تشکیل می دهند که آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را داوری خواهند کرد.
داوران این دوره از جشنواره، جهت همسانسازی شیوه قضاوتها و داوری ها و انتخاب قصه گویان برتر، در دوره های مجازی آشنایی با سنجه های داوری که توسط انجمن قصه گویی ایران و واحد آموزش و پژوهش کانون کشور برگزار شد، شرکت کردند.
در عین حال155 قصه‌ گویی در دو بخش( مدرن و کلاسیک) و (نقالی و آیینی)، در هر یک از گروه های شرکت کننده( زنان و مردان، مادربزرگ ها و پدربزرگ ها، دختران و پسران ) به دبیرخانه استانی رسیده است که منتخبین این مرحله از سوی هیأت داوران، جواز حضور در مرحله‌ی منطقه‌ای را کسب خواهند کرد.
گفتنی است؛ علاقه مندان به شرکت در بخش های نودثانیه ای و پادکست بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه ویژه این جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =