برگزاری جشن تابستانه با حضور اعضای مرکز شماره ۳ کانون  در منطقه ۱۵ خرداد

سلیمی گفت: با توجه به روند استقبال از کلاس های کانون، در پایان تابستان جشن تابستانه را با حضور خانواده ها و فرزندانشان برگزار و اعضاء را به ادامه حضور در کلاس های کانون تشویق خواهیم کرد.

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، خدیجه سلیمی با اشاره به اینکه مرکز شماره سه کانون در منطقه ۱۵ خرداد قرار گرفته است، اظهار کرد: این منطقه تراکم جمعیت بالایی دارد و کودکان و نوجوانان استقبال خوبی برای عضویت در کانون و بهره مندی از کلاس های عمومی را دارند. 
وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ کودک و نوجوان در کلاس های آموزشی این مرکز ثبت نام کرده و از کارگاه های آموزشی استفاده می کنند و ۳۰  عضو جدید نیز به مجموعه ما اضافه شده است. 
 مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اینکه در تابستان امسال از کلاس های سفال، نقاشی و خوشنویسی استقبال خوبی شد، افزود: پیش بینی می کنیم ترم های بعدی این کلاس ها نیز برگزار شود، همچنین کلاس های طراحی، آی مت و  پرورش خلاقیت نیز در این دوره با استقبال مواجه شده و در حال برگزاری است. 


سلیمی با بیان اینکه همه همکاران مرکز در تلاش هستند تا بتوانند با رعایت دستور العمل های بهداشتی و با امکانات موجود بیشترین خدمات را به کودکان و نوجوانان این منطقه ارائه داده و رضایت آنها و خانواده هایشان را کسب نمایند، خاطرنشان کرد: با توجه به روند استقبال از کلاس های کانون در پایان تابستان جشن تابستانه را با حضور خانواده ها و فرزندانشان برگزار و اعضاء را به ادامه حضور در کلاس ها تشویق خواهیم کرد.
گفتنی است مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در خیابان پانزده خرداد، کوی ۵۲روبروی فضای سبز واقع شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام و کارگاه های آموزشی در حال برگزاری می توانند با شماره تلفن ۳۷۲۲۸۲۱۱  و۳۲۱۹۸-۰۲۵ یا تماس بگیرند و برای اطلاعات بیشتربه آدرس اینستاگرام kanoonparvareshqom@ وهمچنین www.kanoonnews.ir/news ویا qom.kpf.ir مراجعه بفرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =