افتتاح خانه‌ی بازی‌های شناختی کانون پرورش فکری کرمانشاه

«خانه‌ی بازی‌های شناختی» در مراسمی با عنوان «بیا بازی کانون» روز یک‌شنبه ۲۷ تیر از سوی کانون پرورش فکری و با مشارکت دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مرکز روز یک‌شنبه در ساعت ۱۰:۳۰ صبح در محل مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه واقع در سه‌ راه ۲۲ بهمن این شهر رسما کار خود را آغاز می‌کند.
به گفته‌ی مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره‌ی توجه جدی به تولید و اقتصاد دانش‌بنیان و با هدف تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک در سطح استان و ایجاد اشتغال مولد و پایدار و ترویج فضای فرهنگ نوآورانه و فن‌آورانه برای کودکان و نوجوانان، براساس قرارداد مشارکت بین دانشگاه صنعتی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،  اولین شعبه‌ی مرکز سرگرمی‌های فن‌آورانه و بازی‌های خلاقانه‌ی شناختی کار خود را آغاز می‌کند.
براساس این خبر، خانه‌ی بازی‌های شناختی متشکل از مجموعه‌بازی‌های شناختی با سطح فناوری بالا و بسیار جذاب، در محل مرکز شماره‌ی دو کانون پرورش فکری مستقر در سه‌راه ۲۲ بهمن این شهر افتتاح می‌شود.
مراسم افتتاحیه‌ی خانه‌ی بازی‌های شناختی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حضور مسئولان مختلف استانی برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است که آماده‌سازی نهایی این مرکز مدتی است که به پایان رسیده اما افتتاح آن، چند نوبت به دلیل شیوع کرونا و تغییر وضعیت شهر کرمانشاه به تعویق افتاده بود.
غلامحسین روشنی، استاد دانشگاه صنعتی کرمانشاه در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری با کانون، هدف از راه‌اندازی این مرکز را تقویت خلاقیت، ایجاد نشاط در فضای رقابتی سالم، پر کردن اوقات فراغت شهروندان به کمک سرگرمی‌های فن‌آورانه، کاهش استرس و افزایش کارکردهای ذهنی و مغزی برای کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه عنوان کرده بود.
قرار است که این مرکز پذیرای عموم کودکان، نوجوانان و خانواده‌های کرمانشاهی در روزهای تعطیل و غیرتعطیل باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =