عضو نوجوان مرکز گرمی در میان تقدیرشدگان ششمین مهرواره فصلی عکس کانون

ششمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیدگان خود را شناخت و عضو نوجوان کانون شهرستان گرمی شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، از میان ۲۳۱۱ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی این دوره از مهرواره فصلی عکس ۱۱۰ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافت که در پایان، ۲۰ اثر برگزیده از ۱۹ عکاس و  ۱۵ اثر تقدیر شدند.

بر همین اساس، مهسا مهدی‌زاده از مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان گرمی در گروه سنی ۱۵+ (نوجوان) عنوان شایسته‌ی تقدیر این مهرواره را کسب کرد.  

این مهرواره باهدف به تصویرکشیدن زیبایی‌های فصل بهار در شهر یا روستا و موضوع ماه مبارک رمضان طراحی و اعلام‌شده بود تا اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور و حال و هوای ماه رمضان در این فراخوان شرکت کنند.

هیات انتخاب این دوره را «مجید مردانیان» عکاس، مدرس دانشکده خبر و دبیر عکس خبرگزاری فارس، «فریدون قربانی» عکاس و مدیر آژانس عکس تهران و «سمیرا صحرانورد» کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون تشکیل دادند.

بر همین اساس، توجه به هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکس با توجه به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، ازجمله معیارهای انتخاب داوران این مهرواره بود.

عکس‌های برگزیده، تقدیری و راه‌یافته به نمایشگاه، در بخش گالری کانون مجازی کانون به نشانیkpf.ir در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

یادآوری می‌شود فراخوان مهرواره‌ی عکسِ فصل تابستان سال ۱۴۰۰ به زودی از سوی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =