کد خبر: 306389
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
رمان دیگری از تیلده میشلز برای نوجوانان

رمان «شاه کوچولو کاله‌ویرش» نوشته‌ی تیلده میشلز با ترجمه‌ی مهدی شهشهانی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی روانه‌ی بازار نشر شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از نویسنده‌ی این کتاب که برای گروه سنی بالاتر از ۱۲ سال (نونگاه) منتشر شده است، پیش از این «مرغابی کارلینه» با همین مترجم در کانون عرضه شده بود.
داستان کتاب «شاه کوچولو کاله‌ویرش» در سرزمینی اسرارآمیز و در عمق زمین روایت می‌شود. کاله‌ویش شاه موجودات زیرزمینی‌ است که دشمنی دارد به نام زوپوی حیله‌گر. او قصد دارد سلطنت را از شاه کاله‌ویرش بگیرد. روزی عوامل زوپو، پادشاه را غافل‌گیر و به او حمله کرده و او را به سرزمین آدمیان می‌اندازد. اما کاله‌ویرش با هم‌دستی و کمک ماکس و جنی که هر دو از آدمیان بودند، به سرزمین خود بازمی‌گردد تا با زوپوی حیله‌گر مبارزه کند، اما این‌که موفق خواهد شد یا نه را در کتاب بخوانید... د.
بر همین اساس، از این نویسنده‌ی آلمانی تاکنون بیش از ۴۰ کتاب منتشر شده که اغلب جوایز بین‌المللی متعددی کسب کرده و بسیاری از آن‌ها به زبان‌های زیادی ترجمه و منتشر شده است.
رمانِ «شاه کوچولو کاله‌ویرش» در ۱۵۶ صفحه با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۱۹هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
کانون پرورش فکری این کتاب را با رعایت قوانین بین‌المللی نشر (کپی‌رایت) و اجازه رسمی انتشارات Verlag Herder GubH از کشور آلمان، منتشر کرده است.
برای تهیه‌ی این اثر، علاقه‌مندان می‌توانند به مراکز عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و یا فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =