نوجوان هرمزگانی در جمع برگزیدگان ششمین مهرواره فصلی عکس کانون

محدثه بشیریان زاده عضو مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری بندرعباس، برگزیده گروه سنی نوجوان ششمین مهرواره فصلی عکسِ انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

ششمین مهرواره فصلی عکسِ انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیدگان خود را شناخت.

از میان ۲۳۱۱ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی این دوره از مهرواره فصلی عکس ۱۱۰ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافت.

بر همین اساس، در پایان، ۲۰ اثر برگزیده از ۱۹ عکاس و  ۱۵ اثر شایسته تقدیر در سه گروه سنی ۱۲+، ۱۵+، ۱۹ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) و بزرگ‌سال (مربیان و کارشناسان کانون) شناخته شد.

این مهرواره با هدف به تصویرکشیدن زیبایی‌های فصل بهار در شهر یا روستا و موضوع ماه مبارک رمضان طراحی و اعلام شده بود تا اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور و حال و هوای ماه رمضان در این فراخوان شرکت کنند.

هیئت انتخاب این دوره را «مجید مردانیان» عکاس، مدرس دانشکده خبر و دبیر عکس خبرگزاری فارس، «فریدون قربانی» عکاس و مدیر آژانس عکس تهران و «سمیرا صحرانورد» کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون تشکیل دادند.

بر همین اساس، توجه به هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکس با توجه به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، از جمله معیارهای انتخاب داوران این مهرواره بود.

هیئت داوران این مهرواره از میان عکس‌های رسیده اثر محدثه بشیریان زاده عضو کانون بندرعباس را برگزیده گروه سنی نوجوان اعلام کرد.

پیش از این اثر بشیریان زاده در نخستین مهرواره عکس خلیج فارس قلب آبی ایران با حضور استان‌های ساحلی بوشهر، خوزستان و هرمزگان رتبه برگزیده را کسب کرده بود.  

عکس‌های برگزیده، تقدیری و راه‌یافته به نمایشگاه، در بخش گالری کانون مجازی کانون به نشانی kpf.ir در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

یادآوری می‌شود فراخوان مهرواره‌ی عکسِ فصل تابستان سال ۱۴۰۰ به زودی از سوی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =