کد خبر: 306480
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
بازدید 60
پایانی پررونق برای اولین ماه تابستان در کانون استان قزوین

با پایان نخستین ماه تابستان، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین روزهای پررونقی را گذراندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،ماه اول تابستان در کانون قزوین با رونق و همراهی خوب اعضا در مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان همراه بود

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک، در آخرین روزهای تیرماه، طرح مانا(طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) را با حضور اعضای نوجوان دختر آغاز کرد.

این طرح  که با همکاری کانون پرورش فکری شماره یک آبیک و موسسه سلامت روان بوستان برگزار می شود، با هدف طرح مشارکت اجتماعی بیشتر نوجوانان در مقابله با آسیب های اجتماعی و طرح راهکارهای مناسب برای حل معضلات شکل گرفته است و شامل فعالیت‌های ترویجی-توجیهی،فرهنگی و هنری است.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین هم با دعوت از یک کارشناس بهداشت محیط، یک نشست آموزشی همراه با پرسش و پاسخ درباره مصرف بهینه آب و بهداشت و کرونا برگزار شد.

هم‌چنین در جشن عید قربان این مرکز، فعالیت‌های شعرخوانی، اجرای دکلمه، قصه‌گویی ،معرفی وقایع ،سرود، مسابقه و کارگاه کاردستی انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه هم به مناسبت هفته مدیریت مصرف آب، فعالیت‌های  متنوع فرهنگی مانند  آموزش صرفه‌جویی در آب  کارگاه نشریه الکترونیکی، کتابخوانی و نمایش فیلم  آموزشی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =