کد خبر: 306504
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
«من روی دستم می‌ایستم» علی خدایی منتشر شد

علی خدایی کتاب «من روی دستم می‌ایستم» را برای گروه سنی بالاتر از ۴ سال نوشته و به‌تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری روانه‌ی بازار نشر کرده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب که با طراحی و تصویرگری علی خدایی به چاپ رسیده، اثری است تصویری و بدون کلمه، که با الهام از داستان فیل در تاریکی مثنوی معنوی طراحی شده است و سعی دارد که روایتی را از طریق تصاویر شرح و بسط دهد.
مهم‌ترین کارکرد کتاب‌های تصویری بدون کلمه این است که می‌توانند جنبه‌ی مهمی از هنرهای تصویری تجسمی را به نمایش بگذارند و بیننده با نشانه‌های دیداری ساده و پیچیده‌ای روبه‌رو می‌شود که سعی می‌کند معنای آن‌ها را کشف کند و به یک روایت و داستان برسد.
براساس نوشته‌ی پدیدآورندگان آثار تصویری، کتاب‌های تصویری بدون کلمه، تنها در تعامل با مخاطب معنا پیدا می‌کنند و کارکرد آن‌ها به مخاطب وابسته است، بنابراین می‌توان این کتاب‌ها را مشارکتی و تعاملی نامید.
کتاب «من روی دستم می‌ایستم» در ۲۸ صفحه تمام‌رنگی با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۱۵هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب و سایر آثار فرهنگی کانون را از مراکز عرضه‌ی محصولات این مجموعه در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =