مدیرکل کانون هرمزگان همزمان با هفته ملی مهارت‌ پیامی را منتشر کرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان هفته ملی مهارت‌ را گرامی می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ مدیرکل کانون هرمزگان همزمان با هفته ملی مهارت‌ پیامی را منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: 

به نام خدا

اگر نیت یک ساله دارید گندم بکارید

اگر نیت ده ساله دارید درخت بکارید

اگر نیت صد ساله دارید انسان تربیت کنید

سالها پیش امیر کبیر به درستی تشخیص داد راه گذار از سنت به مدرنیه، راه پیشرفت و عقب نماندن از قافله تمدن و ورود به عصر جدید، تربیت انسانهای کارآمد و آموختن مهارت به آنها است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مفتخر است در هفته ملی مهارت در کنار ایجاد فضایی پر نشاط، آموزش مهارت های اجتماعی و حرفه ای را در راس امور خود قرار داده است. کانون سعی دارد  فضایی را مهیا کند تا کودکان ما استعدادهای خود را پیدا کنند و بتوانند آن را پرورش دهند چرا که ما در کانون معتقدیم مهارت های فردی، حرفه ای و اجتماعی می تواند چشم انداز روشنی برای فردای بچه هایمان بسازد و شعار آینده را باید ساخت و خوب زندگی کردن تمرین میخواهد سرلوحه فعالیت ها قرار داده است.

داشتن مهارت مثل داشتن قطب نما در بیابان، مثل داشتن قایق بادبانی در دریاست، خاطرت را جمع می کند.

هفته ملی مهارت را ارج می نهیم  و از خانواده ها دعوت می کنیم با بهره مندی کودکانشان از فعالیت های کانون، راه صعود به قله را برای فرزندان ایران عزیزمان مهیا کنند، چرا که مربیان کانون در محیطی سرشار از خلاقیت، شادی و نشاط جمعی، می توانند فردای بهتری را برای جامعه ایران اسلامی فراهم سازند.  

پروین پشت کوهی 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =