مربی مسئول کانون آذربایجان‌غربی، برگزیده‌ چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی شد

پس از پایان دوره‌های آموزشی و جلسه‌های گفت‌وگوی مجازی با استادان راهنما، طراحان و متخصصان حوزه‌ی اسباب بازی، طرح مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز سلماس، عنوان برگزیده‌ی این رویداد ملی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، از بین ۱۰۰ طرح رسیده به دبیرخانه، آثار ۴۲ ایده‌پرداز یا گروه ایده‌پردازی، در مرحله پایانی از سوی دبیرخانه رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی انتخاب شد تا در روز رویداد برای ارائه این ایده‌ها به سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران آماده شود.

بر همین اساس، طرح سعیده حلاج زاده مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز سلماس علاوه بر کسب عنوان برگزیده، به عنوان یکی از ۱۳ طرح نهایی برای ارائه حضوری در روز رویداد معرفی شد. 

بر اساس این خبر، نیمی از ایده‌های منتخب در چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی کانون پرورش فکری متعلق به بانوان، همچنین ۲۳ طرح ارسالی به این مرحله نیز از سوی دانش‌آموزان در رویداد ثبت شده است.
در چهارمین دوره رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی، همانند دوره قبل، نیمی از ایده‌های رسیده به رویداد را بازی‌های رومیزی تشکیل داده و ۵۱ ایده نیز در گروه بازی‌های رومیزی نشان‌دهنده رشد مداوم و محبوبیت این دسته از سرگرمی‌ها بین مخاطبان و طراحان است و توجه به این نکته در تدوین چشم‌انداز طراحی و تولید سرگرمی‌ها قابل تأمل است.
در همین حال با توجه به شیوع بیماری کرونا قرار است آیین پایانی رویداد که تاریخ آن در آینده اعلام خواهد شد، به‌صورت مجازی برگزار شود و ایده‌پردازان نیز فیلم‌های معرفی اثر خود را به این آیین ارسال کنند تا به صورت آفلاین برای علاقه‌مندان نمایش داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =