کد خبر: 306557
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
گرامی‌داشت عید غدیر خم در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران به مناسبت عید غدیر خم به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری به صورت مجازی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، مراکز فرهنگی هنری این کانون به مناسبت عید بزرگ غدیر خم و آغاز ولایت حضرت امیر المونین علی (ع) به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند.

در همین خصوص مربیان مرکز فرهنگی هنری آمل به اجرای برنامه‌های متنوعی مانند: معرفی کتاب چهارده قصه آسمانی، قصه گویی، شعرخوانی از کتاب "تو بوی سیب می‌دهی" و معرفی ایام و وقایع در بستر فضای مجازی  پرداختند.

 نمایش فیلم انیمیشن داستان‌هایی از امام علی (ع) هم بخشی دیگر از برنامه‌های این مرکز در دهه غدیر بوده است.


اما مرکز محمودآباد نیز در  کارگاه عمومی فرهنگی خود به مناسبت دهه دهه ولایت "اعیاد غدیر و قربان"
به معرفی کتاب‌های مرتبط با این مناسبت از جمله "گوسفندی که خیلی کوچک بود" و دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری گرداخت.

در مرکز شماره 2 ساری اما، مربیان کانون با برگزاری کارگاه مجازی سفال با ساخت کتیبه گلی با عنوان امام علی (ع) کارگاه نقاشی و تولید کلیپ هنری با موضوع عید غدیر تلاش نمودند تا این عید بزرگ جهان اسلام را به اعضای خود و دیگر کودکان ونوجوانان معرفی نمایند.

اعضای مرکز فرهنگی هنری رامسر هم در همین راستا به تولید کلیپ فرهنگی و هنری متعددی برای معرفی و گرامی‌داشت عید غدیر پرداختند.

 نمایش و نقد و بررسی انیمشن "همه ایمان" با موضوع غدیر  هم از دیگر برنامه‌های هنری در این مرکز بود.


اما مرکز فرهنگی هنری نور نیز با نمایش انیمیشن غدیر برای اعضای خود به نقد و بررسی این فیلم در کارگاه مجازی انیمیشن  پرداخت.  

مرکز پل سفید نیز به اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه اعضای خود در بستر فضای مجازی  پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =