توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آینده سازان میهن اسلامی

مدیرکل کانون استان زنجان در حاشیه برنامه‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، با اهدای لوح یادبود از حماسه خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد و بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آینده سازان میهن اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون استان به پاس قدردانی از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان با خانواده‌های شهید حسین تجزیه‌چی، ابوالفضل لطفی و فرهاد تاران از شهدای بیت‌المقدس دیدار و با اهدای لوح یادبود از حماسه خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد و بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آینده سازان میهن اسلامی تاکید کرد.

در این دیدار که از سه خانواده شهید بود حجت الاسلام و المسلمین سلطانی امام جماعت کانون پرورش فکری استان و مقیمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگری حضور داشتند.

علیرضا نوری، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و جانبازان عرصه دفاع مقدس را سرمایه‌های بزرگ برای جامعه دانسته و اظهار امیدواری کرد اقدامات و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گامی موثر در زمینه تبیین مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس باشد.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند،اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

نوری خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =