کودکان ونوجوانان استان برای امر به معروف و نهی از منکر می‌نویسند

به منظور برنامه‌ریزی فعالیت‌های کانون استان در دهه اول محرم، شورای امر به معروف و از منکر کانون خراسان جنوبی تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در راستای گسترش ، ترویج و تعمیق فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در کودکان و نوجوانان و برنامه ریزی فعالیت‌های محوری کانون استان در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، جلسه شورای مربوطه با حضور مدیرکل استان و اعضای شورا در روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه طاهره حمیدی مدیرکل کانون استان با بیان جایگاه والای دو فریضه‌ی الهی امر به معروف و نهی از منکر در عرصه‌های تربیتی، عمل به این فریضه واجب را، وظیفه‌ای عمومی دانست و گفت : لازم است در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و به صورت غیر مستقیم و خلاقانه این دو واجب را در کودکان ونوجوانان نهادینه کنیم.

رییس شورای امر به معروف و نهی ازمنکر کانون استان با تاکید بر این‌که، نهادینه کردن این به ویژه در حوزه‌ی‌ کودک و نوجوان دارای ظرایفی است اظهار داشت: مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون به واسطه ارتباط مستقیم و صمیمانه با کودکان و نوجوانان نقشی تعیین کننده در این زمینه دارند.

 در ادامه برگزاری مسابقه ادبی خاطره نویسی کودکان ونوجوانان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر توسط مدیر کل کانون استان پیشنهاد و پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورا برگزاری این مسابقه ادبی در ایام محرم و صفر مصوب شد.

گفتنی است برپایی نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت مراکز بیرجند، ایجاد غرفه با این موضوع در مراکز کانون سطح استان، پرپایی تکیه مجازی و تولید نشر محتواهای مرتبط توسط مربیان در فضای مجازی کانون، برگزاری ویژه برنامه ده شب ده قصه در دهه اول محرم از طریق صفحه اینستاگرام کانون استان از دیگر برنامه‌هایی بود که  به منظور اجرای در دهه امر به معروف و نهی ازمنکر برنامه ریزی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =