همکاری‌های کانون و دفاتر تسهیلگری خورستان توسعه می‌یابد

همکاری‌های کانون پرورش فکری و دفاتر تسهیلگری استانداری خوزستان با هدف خدمت‌رسانی بیشتر فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه‌یافته استان گسترش می‌یابد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل کانون، مسوولان دفاتر تسهیلگری و نماینده‌ی دفتر امور اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، نمایندگان دفاتر تسهیلگری ضمن شرح فعالیت‌های خود و خدمات کانون پرورش فکری در همکاری‌های فی‌مابین، دیگر نیازهای خود را عنوان کرده و درخواست‌های‌شان در راستای خدمات‌رسانی  به کودکان و  نوجوانان مناطق کمتر توسعه‌یافته و کم‌برخوردار را با مسوولان کانون پرورش فکری خوزستان در میان گذاشتند که در نهایت قرار بر توسعه‌ی همکاری‌ها در این زمینه شد.
وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تشریح وظایف سازمانی و اهداف فرهنگی کانون‌، بر همکاری همه‌جانبه و مساعدت و بسترسازی برای تحقق فرآیند توسعه‌ی پایدار در حوزه‌ی فرهنگ تاکید کرد.


اعزام کتاب‌خانه‌ها و مربیان مراکز سیار کانون پرورش فکری به مناطق محروم و فراهم آوردن ملزومات و امکانات فعالیت‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان از مصوبات این جلسه بود.
نمایندگان دفاتر تسهیلگری شهرستان‌های مسجدسلیمان و دزفول از دیگر حاضران این جلسه بودند که بازدید از مناطق محروم این شهرستان‌ها و خدمات‌رسانی به آن‌ها نیز به عنوان برنامه‌های آتی کانون خوزستان تصویب شد.
دفاتر تسهیلگری و توسعه‌ی محلی، مجموعه‌هایی هستند که زیرنظر استانداری‌ها با هدف توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی، ارتقای سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی، سلامت فردی و اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی محله‌ها فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =