کد خبر: 306699
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
بازدید 415
پایان بیستمین مهرواره هنرهای نمایشی کانون استان تهران

بیستمین مهرواره هنرهای نمایشی با بررسی ۲۸۰ اثر نمایشی ارسالی از مراکز کانون پرورش فکری و سازمان بهزیستی کشوری دیروز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ فاطمه تنهایی مدیر کل کانون پرورش فکری استان تهران با اشاره به قدمت نوزده ساله جشنواره هنرهای نمایشی در کانون استان تهران گفت: کانون استان تهران از  سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۹۵با عنوان  جشنواره نمایش عروسکی و از سال ۱۳۹۵ تاکنون تحت عنوان جشنواره هنرهای نمایشی در این زمینه پیشتاز بوده است.

وی افزود: از مجموع ۲۸۰ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره ۱۸۱ نمایش از ۷۵ مرکز بهزیستی در ۱۷ استان و مشارکت ۸۱۸ مربی،کودک، نوجوان دارای نیاز ویژه  و عادی دریافت شده است.

انسیه موسویان مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در ارتباط برخط این وبینار  با اشاره به تلفیق هنر و ادبیات در مهرواره هنرهای نمایشی بر استفاده هر چه بیشتر از امکانات و ظرفیت های مجازی کانون در برگزاری مهرواره ها تاکید کرد و برای مربیان و برگزار کنندگان آرزوی موفقیت کرد.

مدیر کل کانون استان تهران با تاکید بر ضرورت تمرین کار گروهی و افزایش مهارت کلامی  برای کودکان و نوجوانان افزود: خانه ی شاد، خانواده ی شاد، به رنگ حماسه و موضوع آزاد، محورهای منتخب  ارسال اثر به دبیرخانه این مهرواره بوده است.

در این مهرواره از مجموع آثار دریافتی ۴۲ اثر وارد مرحله نهایی ارزیابی و ۱۰ اثر به عنوان منتخب به لحاظ تکنیک و خلاقیت اعلام شدند.

برای مشاهده اسامی نفرات منتخب و شایسته تقدیر اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =