کد خبر: 306713
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
بازدید 210
بازنشستگان سرمایه های تکرارنشدنی کشور

مراسم تجلیل از بازنشستگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته کانون با حضور عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری ،  اسدالله شکرانه از مدیران اسبق کانون، همکاران بازنشسته استان و باحضور کارشناسان و همکاران اداره کل برگزار گردید.

ابتدا عالیه قوامی، سرپرست کانون پرورش فکری ضمن خوشامدگویی به ابن عزیزان گفت:  همکاران بازنشسته سرمایه های کانون هستند و باید از تجارب ارزشمند آنها در جهت پیشبرد اهداف مجموعه بهره برد وی بازنشستگی را فصل جدیدی در زندگی برشمرد و عنوان کرد: هدف از برگزاری این آیین، تجلیل و قدردانی از همکارانی است که عمر و  جوانی و انرژی خود را سال ها  در خدمت صادقانه به کودکان و نوجوانان عزیز گذرانده اند. عالیه قوامی تاکید نمود: بازنشستگی پایان کار نیست  و کانون همواره با آغوش باز از تجربیات و توانمندی‌های همکاران ارجمند استقبال و استفاده خواهد نمود.

در این مراسم از حسین دهستانی و محمدعلی واحدیان بازنشستگان سال1399 تقدیر به عمل آمد. در پایان نیز با اهدائ گل از همه عزیزان مراتب سپاس و تشکر به عمل آمد.

22222.jpg

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =