کد خبر: 306714
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
بازدید 323
کانون پرورش فکری بهترین پرورش دهنده ذهن کودکان

عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد با نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان  یزد ،طی جلسه ای عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری با دکتر محمد صالح جوکارنماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دیدار نمود.

ابتدا عالیه قوامی  به بیان گزارشی از فعالیتهای عمرانی و پروژه های در دست اقدام کانون پرداخت. وی اشاره نمود پروژه مرکز فرهنگی، هنری شهرستان اشکذر با پیشرفت ۷۵ درصدی تا پایان سال ۱۴٠٠آماده بهره برداری خواهد بود همچنین به اقدامات انجام شده در رابطه با زمین شهرک رزمندگان جهت احداث مجتمع فرهنگی، هنری اشاره و حمایت و همراهی مسئولین محترم استان را در این در این خصوص  درخواست نمود.

همچنین گسترش مراکز فرهنگی، هنری ثابت  و کتابخانه های سیار شهری و روستایی را از برنامه های کانون استان برشمرد. وی  تبدیل وضعیت همکاران قراردادی و پاره وقت،  ایجاد امکانات رفاهی ویژه پرسنل  کانون و تامین وسیله نقلیه از دیگر دغدغه های کانون برشمرد.

در ادامه قوامی به نقش کانون در توسعه فرهنگ و هنر اشاره نمود و ببان کرد خوشبختانه کانون استان یزد پیشرو در اکثر برنامه ها بوده و با شیوع بیماری کرونا با برگزاری کارگاه های برخط ارتباط خود را با کودکان و نوجوانان حفظ نموده و با برگزاری مهرواره ها و مسابقات متنوع در حوزه های مختلف تلاش نموده سختی دوران قرنطیه را برای اعضا و خانواده ها کاهش دهد.

102.jpg

دکتر محمد صالح جوکارنماینده مردم یزد دراین دیدار بیان نمود:کانون پرورش فکری بهترین پرورش دهنده ذهن کودکان است و باید سایر دستگاه ها و سازمان ها  در استان توجه ویژه ایی به کانون داشته باشند. دکتر جوکار در ادامه صحبت های خود بیان نمود:با توجه به تاثیرگذاری کانون به عنوان مجموعه ای اصیل، غنی و باسابقه در حوزه کودک ونوجوان و نیاز جامعه به گسترش برنامه های فرهنگی و هنری باید مشارکت بخش صنعتی استان  به عنوان حامی فرهنگی، با حمایت مادی و معنوی از کانون  و با هدف تربیت صحیح نسل آینده ایران اسلامی را شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =