کد خبر: 306715
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
بازدید 177
مسئله یابی یکی ازمهم ترین دغدغه های حوزه پژوهش

نشست علمی بیست و سومین جشنواره قصه گویی استان یزد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، نشستی با حضورعالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری، اسدالله شکرانه پژوهشگر و محقق،محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی و نازیتا برزگرکارشناس آموزش و پژوهش کانون استان یزد برگزار گردید..

 ابتدا ضمن بحث و گفتگو در خصوص شیوه نامه بیست و سومین جشنواره قصه گویی، به نکاتی چون نحوه و نوع تبلیغ جشنوراه قصه گویی در بخش علمی، دسته بندی آثار ارائه شده در بخش پژوهش و مقاله نویسی و همچنین توجه به برگزاری نشست های علمی و پژوهشی جهت ارتقاء سطح دانش مربیان و کاربردی کردن پژوهش ها در راستای ارتقاء دانش و بالابردن کیفیت فعالیت ها پرداخته شد.

اسدالله شکرانه از پژوهشگران و محققین به نام استان  بیان کرد: بررسی و تحلیل قصه های بومی و محلی یزد به تفکیک شهر و محله ،بررسی تطبیقی زبان قصه در یزد به تفکیک محتوا،شکل و قالب اثر،بررسی نقش قصه گو و خاستگاه قصه گویی در قصه های یزدی همچنین جریان سازی در قصه های بومی و محلی  از جمله نکات مهمی هستند که باید به آن توجه ویژه ایی در بخش علمی جشنواره داشت.

در ادامه اسدالله شکرانه به بررسی دغدغه های پژوهشی در باب قصه ها پرداخت. وی  توجه و یژه ای بر روی قصه های یزدی و حوزه زبانی قصه در جغرافیای یزد داشت همچنین، برگزاری نشست های پژوهشی در هفته پژوهش و نشست های فصلی می تواند درجهت پیشبرد اهداف کانون و افزایش دانش مربیان  و بالا بردن سطح کمی و کیفی فعالیت ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =