آیین اختتامیه مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی کانون استان کرمانشاه، مجازی برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه مجازی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ( مرحله استانی) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه روز شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با پایان یافتن فرصت حضور در مرحله استانی، قصه‌گویان برگزیده در بخش‌های مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، زنان و مردان، دختران و پسران و در دو بخش ملی و آیینی سنتی اعلام می‌شوند.

بر همین اساس، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر، از برگزاری مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به صورت مجازی خبر داد و افزود: با به پایان رسیدن فرصت ارسال اثر به بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، کار داوری از سوی داوران منتخب برگزار و در روز شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، در آیین اختتامیه، اسامی برگزیدگان در مرحله استانی اعلام می‌شود.

مدیرکل کانون استان، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قصه‌گویی را به علت شیوع بیماری کرونا ویروس به صورت محدود اعلام کرد.

آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ و در محل مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را به صورت زنده و مستقیم از طریق صفحه قصه‌گویی کانون استان کرمانشاه به نشانی http://@anjoman_gheseh.kermanshah در شبکه اجتماعی اینستاگرام مشاهده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =