تجهیز مراکز کانون استان از محل اعتبارات کنترل آسیب‌های اجتماعی

چند مرکز کانون استان از طریق اعتبارات مربوط به طرح کنترل آسیب‌های اجتماعی تجهیز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: در اجرای برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، مبلغ یک میلیارد و هشت صد و هشتاد میلیون ریال  به منظور خرید تجهیزات به کانون استان خراسان جنوبی اختصاص یافت که این مبلغ پس از نیاز سنجی و خرید تجهزیات  در مراکز ثابت و سیار کانون در شهرستان‌های بیرجند و قاین و نهبندان هزینه شده است.

وی افزود: از محل این اعتبار تجهیزات صوتی و تصویری، ویدیو پرژکتور، پرده نمایش، میز و صندلی فلزی و پلاستیکی، میز مطالعه، رایانه و متعلقات و ... خریداری و جهت بهره‌برداری به این مراکز ارسال شده است.  

مدیر کل کانون خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با اجرای برنامه‌های مختلف از قبیل کارگاه‌های حال خوش زندگی، نوجوان امید وار، مهارت نه گفتن، اجرای برنامه‌های پیک امید، اجرای برنامه ۱۳توسط  کتاب‌خانه سیار در مناطق کم برخوردار روستایی و حاشیه شهرها  و ۱۲ مرکز فرهنگی و هنری ثابت و ۲ کتاب‌خانه پستی، مشارکت در طرح های مختلف کشوری، ویژه برنامه‌های مربوط به کودکان کار و... به کودکان ونوجوانان استان خدمات رسانی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =