قصه‌گویان برگزیده جشنواره قصه‌گویی در کرمانشاه معرفی شدند

مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه روز شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آیین اختتامیه مجازی مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، برگزیدگان این جشنواره در کرمانشاه معرفی شدند.

بر همین اساس، در آیین اختتامیه مجازی جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه که روز شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ و در محل سالن سینمای کودک و نوجوان کانون برگزار شد، برگزیدگان مرحله استانی در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

در این مراسم که به صورت مجازی به اجرا در آمد، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه درباره تاثیر قصه و قصه‌گویی بر کودکان و همچنین، نقش قصه‌گویی در دوران سخت همه‌گیری کروناویروس به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین پخش کلیپی از روند برگزاری مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، قصه‌گویی یکی از برگزیدگان جشنواره، و... از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

در پایان این مراسم، پس از خواندن بیانیه هیات داوران، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =