نقش معما در طراحی سرگرمی‌های محیطی و آموزشی

«طراحی سرگرمی‌های محیطی آموزشی و خانوادگی»، محور اصلی یک نشست تخصصی است که عصر چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ به‌شکل مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، اسکات نیکلسون استاد دانشگاه wilfrid laurier اناریتا در کانادا و طراح سرگرمی‌های معمایی و محیطی در این نشست که از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در فضای اسکای‌روم برای عموم علاقه‌مندان این حوزه برگزار می‌شود، درباره‌ی چیستی، ویژگی‌ها و تاثیرات سرگرمی‌های محیطی آموزشی و خانوادگی سخن خواهد گفت.
 دکتر نیکلسون که با سازمان‌های مختلف و موزه‌های جهان در زمینه‌ی طراحی بازی‌های رومیزی و سرگرمی‌های محیطی برای خانواده‌ها همکاری می‌کند، قرار است دراین نشست درباره‌ی نحوه‌ی استفاده از معماها و سرگرمی‌های محیطی در امر آموزش و یادگیری سخن بگوید.
وی همچنین در این ارائه با ذکر مثال‌هایی، شیوه‌های استفاده از برخی اصول طراحی برای رسیدن به اهداف آموزشی را تشریح خواهد کرد.
علاقه‌مندان برای حضور در نشست «طراحی سرگرمی‌های محیطی آموزشی و خانوادگی، می‌توانند به بخش پیام خصوصی صفحه اینستاگرام ایده‌آزاد اسباب‌بازی به نشانی ideaazad مراجعه کنند.
این نشست که از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرح‌ریزی شده، زیرمجموعه‌ی رویداد ملی «ایده‌آزاد اسباب‌بازی» برگزار خواهد شد.
رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی با هدف شناسایی قابلیت‌ها و استعدادهای طراحان جوان و همچنین هدایت و حمایت از هنرمندان علاقه‌مند به طراحی اسباب‌بازی و فراهم آوردن عرصه‌ای برای نمایاندن خلاقیت‌ها و قابلیت‌های هنرمندان نواندیش و ایجاد انگیزه برای طراحان و ایده‌پردازان حوزه‌ی اسباب‌بازی ایرانی در سال «تولید، پشتیبانی‌ و مانع‌زدایی‌ «برنامه‌ریزی شده و زمینه‌ی‌ همکاری و هم‌افزایی پژوهش‌گران، طراحان، تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران، دست‌اندرکاران و توزیع‌کنندگان اسباب‌بازی را فراهم می‌آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =