«خبرنگاران» رسولان روشنی و روایتگران بیداری در پیچ و خم حوادث

معصومه هادی: «خبرنگاران» رسولان روشنی و صداقت و روایتگران بیداری هستند که با رنگین‌کمانی از واقعیت‌ها به افکار عمومی برای گذر از پیچ و خم حوادث روشنایی می‌بخشند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، فرارسیدن این روز را به ایشان تبریک گفت.

معصومه هادی هم‌چنین از تلاش‌های آنان برای آگاهی‌بخشی به جامعه و انتقال اخبار صحیح، به ویژه در حوزه‌ی کودک و نوجوان، قدردانی کرد.
وی خبرنگاران را رسولان روشنی و صداقت و روایتگران بیداری دانست که با رنگین‌کمانی از واقعیت‌ها افکار عمومی را برای گذر از پیچ و خم حوادث روشنایی می‌بخشند.
متن پیام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بدین شرح است:
خبرنگاران، رسولان روشنی و صداقت هستند که رنگین‌کمانی از واقعیت‌ها و حقایق را در مقابل چشمان جامعه به تصویر می‌کشند. روایتگران بیداری، که در پیچ و خم حوادث، برای تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.
هفدهم مردادماه که مزین به روز خبرنگار است فرصت مناسبی است برای ارج نهادن به این طلایه‌داران جبهه‌ی آگاهی و وجدان بیدار جامعه، که با نگرش عمیق و بلند نظرانه، بی‌ادعا و صادقانه، برای حفظ آرامش مردم و بیان حقایق، کوشش می‌کنند.
 خبرنگاران هدایتگران افکار جامعه؛ پاسداران اندیشه‌ها؛ نیک‌اندیشان دلسوز و زبان صادق و صریح مردم در تمامی عرصه ها به شمار می‌روند و برای هموار نمودن راه پیشرفت و آگاهی، جان عزیز خویش را در طبق اخلاص می‌گذارند که شهید «محمود صارمی» بزرگمرد این راه مقدس است. با گرامیداشت سالروز شهادت این شهید والامقام و تبریک روز خبرنگار از اهتمام ارزشمند و اثرگذار خبرنگاران محترم در عرصه‌ی اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف، به ویژه در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان، در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم و با ادای احترام به پاس تک‌تک لحظه‌هایی که به فکر بیان حقایق و تنویر افکار عمومی هستند، از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان، سلامتی و توفیق طلب می‌نمایم، زیرا که به حق خبرنگاری رسالتی شریف است و خبرنگاران، انسان‌هایی فرهیخته و شایسته‌ی بهترین تکریم‌ها هستند.
گفتنی است با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مدیرکل کانون استان، که پیش از این با حضور در جمع خبرنگاران، این روز را به آنان تبریک می‌گفت، طی تماس تلفنی با ایشان، مراتب قدردانی خویش را اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =