کد خبر: 306823
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
بازدید 57
چهلمین جلسه‌ی انجمن سپیدار زنجان با محوریت داستان، برگزار شد

داستان نویسان نوجوان کانون پرورش فکری استان زنجان، در چهلمین جلسه‌ی انجمن سپیدار میزبان طیبه شجاعی ؛ نویسنده و کارشناس ادبی استان کرمان بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ داستان نویسان نوجوان، در چهلمین جلسه‌ی انجمن سپیدار میزبان طیبه شجاعی ؛ نویسنده  و کارشناس ادبی استان کرمان  بودند.

در این جلسه‌ که با حضور جمعی از اعضای داستان نویس، مربیان و کارشناسان واحد ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در قالب برخط برگزار شد، تعدادی از اعضا ضمن خوانش جدیدترین آثار خود از صحبت‌های کارشناس مهمان برنامه بهره بردند.

نقد و بررسی داستان  "داش آکل" نوشته ی صادق هدایت با رویکرد بررسی مولفه‌های داستان و نقد آثار اعضا از از جمله برنامه‌هایی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

این جلسه از سلسله نشست‌های انجمن سپیدار برای پانزدهمین بار، با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری در قالب گفتگوی آنلاین برگزار شد.

توانمند سازی اعضای به قالب رسیده‌ی شعر و داستان که طی فرایند مستمر آموزشی کارگاه‌های تخصصی را گذرانده‌اند، پرورش این استعدادها و آشنایی آنها با ادبیات نقد از اهداف مهم برگزاری جلسات انجمن ادبی می باشد.

جلسات انجمن سپیدار بصورت ماهانه و با حضور نویسندگان، شاعران و کارشناسان مطرح کشوری در دو حوزه‌ی شعر و داستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =