اهدای تقدیرنامه از سوی وزیر و رییس ستاد جشنواره شهید رجایی به کانون البرز

اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به جهت داشتن  بیشترین رشد امتیازی را در حوزه‌ی ارزیابی عملکرد  در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل از آن از سوی وزیر آموزش و پرورش تقدیرنامه دریافت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش و رییس ستاد جشنواره شهید رجایی، در متن این لوح برگزاری جشنواره را راهبردی دانسته که نتیجه آن افزایش کیفیت و اثربخشی نقش مدیران و کارکنان  و بهبود تدریجی و مستمر اقدامات  همه سطوح سازمانی است.

این مقام مسوول در ادامه از تلاش‌های خالصانه و نقش موثرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، به جهت کسب بیشترین رشد امتیازی در حوزه ارزیابی عملکرد در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل از آن تشکر و قدردانی کرده و برای همکاران این استان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، آرزوی موفقیت کرده است.

لازم به توضیح است  تندیس جشنواره و لوح های جداگانه ای با امضای وزیر آموزش و پرورش  نیز به قاسم سلیمانی،  مدیرکل، مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی و مهدیه محمدی، کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون البرز اهدا شده است .  

گفتنی است هر ساله شاخص‌هایی از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رئیس جمهوری  برای ارزیابی عملکرد به دستگاه‌ها ارسال و پس از تکمیل شاخص‌ها و مستندات امتیازاتی به دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف تعلق گرفته و در نهایت امتیاز کلی مشخص می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =