برگزاری مراسم قرعه‌کشی ویژه مدرسان کارگاه‌های برخط تخصصی تابستان ۱۴۰۰

در مراسمی از مدرسان کارگاه‌های برخط تخصصی تابستان ۱۴۰۰ هرمزگان به جهت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین ایجاد روحیه نشاط و امید در بین خانواده‌ها تقدیر شد.

به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با هدف نشاط‌بخشی به کارگاه‌های برخط تخصصی تابستان و تقدیر از ۴۴ مدرس این کارگاه‌ها مراسمی با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، معاون فرهنگی و اجرایی و کارشناسان برگزار گردید.

در این مراسم مجازی که فاطمه غلامزاده نخلی کارشناس ادبی استان اجرای آن را به عهده داشت، ضمن تقدیر از تلاش‌های مدرسان کارگاه‌های برخط در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین ایجاد روحیه نشاط و امید در بین خانواده‌ها؛ مدرسان به بیان خاطرات خود در برگزاری کارگاه‌ها پرداختند.

در ادامه نماهنگی از انجمن سرود کانون هرمزگان پخش شد تا مقدمه‌ای برای اجرای مراسم قرعه‌کشی و انتخاب جایزه باشد.

 در این مراسم به قید قرعه به مرضیه فیروزی مدرس کارگاه شعر و قصه نوخوان، بهنوش بلالی‌پور مدرس کارگاه‌های نوشتن خلاق مقدماتی و پیشرفته و ابوذر صفرپور مدرس کارگاه‌های خط تحریری  مقدماتی و پشرفته نونگاه و نوجوان هدایایی تعلق گرفت. 

گفتنی است این مراسم به صورت هفتگی و با حضور مدرسان کارگاه‌های برخط تخصصی هر سه‌شنبه برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است در مجموع ۸۸ کارگاه با حضور ۱۰۲۴مخاطب ۴ تا ۴۴سال(نوباوه تا بزرگسال) در تابستان۱۴۰۰ کانون استان هرمزگان تشکیل شده و درحال برگزاری است.

این کارگاه‌ها شامل ۴۰کارگاه با۴۸۴مخاطب۴تا۴۴ سال(نوباوه تا بزرگسال)در بخش هنری، ۲۱ کارگاه با ۲۱۲ مخاطب ۷ تا ۲۲ سال(نوخوان تا ارشد) در بخش ادبی، ۱۷ کارگاه با ۲۱۹ مخاطب۴ تا ۱۷ سال(نوباوه تا نوجوان) در بخش فرهنگی و ۲ کارگاه علمی با ۲۳ مخاطب ۹ تا ۱۵سال(نونهال تا نونگاه) می‌باشد.

همچنین کارگاه اسلامی قصص قرآنی با ۱۵ مخاطب ۷ تا ۱۱سال(نوخوان تا نونهال) و ۷ کارگاه حال خوش  زندگی با ۷۱ مخاطب ۱۲ تا ۱۷سال(نونگاه تا نوجوان) در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =