کد خبر: 306978
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
بازدید 1123
آیین تکریم و معارفه مسوول حراست کانون پرورش فکری گلستان

آیین معارفه‌ی سیدجواد حسینی کردمحله به عنوان مسوول حراست جدید و تکریم حمید عنصری زاده، مسوول حراست سابق کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، آیین معارفه‌ی سیدجواد حسینی کردمحله به عنوان مسوول حراست جدید و تکریم حمید عنصری زاده مسوول حراست سابق کانون پرورش فکری گلستان با حضور مدیر حراست کل استان، کارشناس‌مسئول هماهنگی امور استان‌های دفتر مرکزی حراست، مدیرکل کانون استان، معاون فرهنگی‌اجرایی و کارشناسان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون استان گلستان ضمن تسلیت ایام و آرزوی قبولی عزاداری‌ها، بر ضرورت سرلوحه قرار دادن پیام امام حسین(ع) به همه ی انسان‌ها، که همان امر به معروف و نهی از منکر بود تاکید کرد و در خصوص اهمیت رفتار اخلاق مدار در تمامی مسئولیت‎‌ها مطالبی را مطرح و اشاره کرد: انسان اخلاق مدار بر اساس تعهد، تخصص، مسئولیت پذیری، تکریم ارباب رجوع، حفظ آبرو و حریم خصوصی افراد، صداقت، صبوری، جلب اعتماد، همگرایی و .... عمل می کند و می تواند اثر ماندگاری برجای بگذارد.

وی همچنین با توجه به اینکه ماهیت کار کانون، فرهنگی و زیربنایی است و مخاطبین کانون نیز آینده ساز و مهمترین سرمایه ی کانون محسوب می شوند رسالت حراست را بسیار خطیر و مهم دانست و گفت: مربی کانون در سایه ی امنیت و آرامش و همدلی می تواند در فضای حقیقی و مجازی به آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان بپردازد؛ لذا یکی از وظایف اصلی حراست ایجاد امنیت برای نیروی انسانی، فضایی آرام، دل‌نشین، دوست‌داشتنی و همکاری صمیمانه مربیان با یکدیگر است که می‌تواند زمینه ی خدمت شایسته تر به مخاطبین را فراهم نماید.

همکاری صمیمانه با کارکنان در راستای تحقق اهداف سازمانی، اخلاق مدار بودن و ایجاد فضای امن کاری، توجه ویژه به  انجام وظایف سازمانی، ارتقای دانش شغلی، حفاظت از بیت المال و ..... از جمله‌ رهنمودهای مدیرکل کانون به مسوول حراست جدید بود.

رجب نسب در پایان از زحمات حمید عنصری زاده قدردانی نمود و برای سید جواد حسینی در انجام وظایف آرزوی موفقیت کرد.

صارمی، مدیر حراست کل استان گلستان

در ادامه مدیر حراست‌کل استان گلستان نیز ضمن تسلیت ایام محرم، هدف از ایجاد حراست را ایجاد نگاه صیانتی و مراقبتی بیان کرده و در تعامل مطلوب دوسویه‌ی همکاران و حراست، خواستار ایجاد فضایی امن و آرام برای پرسنل شد.

صارمی ضمن تشکر از مسوول سابق حراست، خطاب به مسئول جدید حراست گفت: انتظار است با اشراف کامل به فعالیت‌های فرهنگی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی و با تدبیر و تعامل در خدمت به کودکان و نوجوانان بوده و با هم‌راهی کارآمد و منسجم در کنار مدیر و کارکنان مجموعه، گام‌هایی مؤثر در راستای اهداف کانون بردارید.

پرداختن به حفاظت پرسنلی به‌عنوان مهمترین وظیفه حراست، تکریم، راهنمایی و ارشاد کارکنان، کمک به پیشبرد اهداف سازمانی با انجام درست وظایف، پیشگیری از اتفاقات و صیانت از کارکنان، اشراف سازمانی، ارتباط با واحدهای بالادستی حراست و ارائه مشاوره درست به مدیر با هدف کمک به مجموعه از مهمترین مواردی بود که مدیر حراست کل استان در این مراسم به آن پرداخت.

مجید آرایی، کارشناس مسوول هماهنگی امور استانها دفتر مرکزی حراست کانون کشور

کارشناس‌مسئول هماهنگی امور استان‌های دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور نیز ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت و با ادای احترام به ۳۳۲۹ شهید دفاع مقدس استان گفت: استان گلستان مهد وحدت اقوام و دارای تنوع بالای قومیتی است و در واقع گلستان، رنگین کمان اقوام ایران زمین می‌باشد و شکرخدا وحدت بین اقوام و مذاهب این استان زبانزد بوده که این برادری و اخوت حاصل هوشیاری علما، اقوام و مردم فهیم این استان است.

کارشناس مسئول هماهنگی امور استان‌های دفتر مرکزی حراست در ادامه به بیان برخی از شاخصه‌های مسئول حراست تراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: اولین شاخصه، داشتن روحیه خدمتگزاری و خدمت رسانی است.

مجید آرایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: "فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است"، ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و مسئول حراست تراز انقلاب اسلامی مسئولی است که بدون توجه به کیستی، چیستی، قومیت، طایفه، زبان و نژاد، خروجی نهایی او خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و ارباب رجوع باشد.

وی شاخصه بعدی مسئول حراست تراز انقلاب را تخصص و کارآمدی دانست و گفت؛ طبیعتا مسئولی که دانش و تخصص لازم را در حیطه کاری خود نداشته باشد، ممکن است در فرآیند تصمیم گیری و تصمیم  سازی به اشتباه بیفتد و نتواند فرآیند ارائه خدمت مطلوب را به انجام برساند.

او با بیان اینکه شاخصه بعدی مسئول حراست تراز انقلاب اسلامی، متعهد بودن و وظیفه شناسی است، گفت؛ جذب حداکثری فقط با خدمت بی منت امکان پذیر است.

آرایی از زحمات مسئول سابق حراست تقدیر و برای مسئول جدید حراست آرزوی موفقیت کرد.

هم چنین حمید عنصری زاده مسوول سابق حراست کانون ضمن تقدیر از همراهی همه کارکنان و مسوولان در انجام وظایف، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طول حضور خود پرداخت و سید جواد حسینی  مسوول جدید حراست کانون نیز  از ۴ اصل احترام به کارکنان، حضور خدا در تمامی اقدامات خود، امانتداری و تلاش صادقانه به‌عنوان سرلوحه کاری خود نام برد.

در خاتمه این مراسم لوح تقدیر و هدایایی از سوی مدیر دفتر مرکزی حراست، مدیر کل کانون گلستان و مدیر حراست‌کل استان به عنصری زاده اهدا و سید جواد حسینی نیز حکم خود را به عنوان مسوول حراست دریافت کرد.

حمید عنصری زاده، کارشناس سابق حراست کانون گلستان
سیدجواد حسینی، کارشناس جدید حراست کانون گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =