کد خبر: 306989
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
بازدید 180
عدالت آموزشی با برگزاری کارگاه‌های آنلاین کانون زبان ایران

نشست مجازی توانمندسازی و کیفیت‌بخشی آموزش آنلاین، ویژه مدرسان کانون زبان ایران در کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نشستی مجازی با حضور محسن روحی مدیرکل و علی زواره‌ای مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، علی غلامعلی‌پور سرپرست و تعدادی از کارشناسان کانون زبان ایران با مدرسان کانون زبان ایران در استان کرمان یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ با موضوع توانمندسازی و کیفیت‌بخشی آموزش آنلاین برگزار شد.

بنابر این خبر، محسن روحی مدیرکل کانون کرمان در بررسی عملکرد دو ساله کانون زبان و مدرسان در شرایط جدید کرونایی بیان کرد: «در این ایام که به علت شیوع بیماری کلاس‌های حضوری به مجازی تغییر پیدا کردند، یکی از اولویت‌های کانون عدالت فرهنگی و آموزشی است که با فعالیت‌های مجازی کانون پرورش و کانون زبان ایران بخشی از آن محقق شده است. این مهم با راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی کانون زبان ایران و استفاده زبان‌آموزان سراسر استان به خصوص مناطقی که شعبه‌ حضوری نداشتند اجرا شده است.»

وی ادامه داد: «کانون زبان ایران پیشرو و با سرعت توانسته است شرایط بحرانی و غیرقابل پیش‌بینی موجود را درک و برای رفع موانع چاره‌اندیشی کند. البته این مهم جز با همراهی و تلاش شبانه‌روزی مدرسان کانون زبان ایران امکان‌پذیر نبوده است.»

 روحی افزود: «در حال حاضر استان کرمان با جذب ۷۰۷۰ زبان‌آموز جزء پنج استان اول کشور است و این موفقیت حاصل دقت، پیگیری، زمان‌بندی و برنامه‌ریزی همکاران ستاد و مسئولین شعب کانون زبان در استان است. همچنین از آنجا که با پایان یافتن شرایط فاصله گذاری اجتماعی و بازگشایی کلاس‌های حضوری، کارگاه‌های مجازی کانون زبان ایران دنبال خواهد شد، توجه به رفع موانع و رشد سامانه مجازی لازم و ضروری است.»

بر همین اساس، علی غلامعلی‌پور سرپرست کانون زبان ایران در کرمان هم با ارایه گزارش کاملی از عملکرد کانون از اوایل شروع شرایط فاصله‌گذاری به بیان نکات قوت و ضعف آموزش مجازی و راه‌های کیفیت‌بخشی به این نوع آموزش پرداخت.

اطهره حسامی کارشناس نظارت و بازدید کارگاه‌های آنلاین کانون زبان ایران در کرمان هم مسایل و موارد مربوط به برگزاری بهتر و بی‌نقص‌تر کلاس‌ها را با مدرسان در میان گذاشت.

این نشست مجازی با پرسش و پاسخ مدرسان با مدیرکل‌ کانون پرورش فکری و سرپرست کانون زبان ایران استان کرمان پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =