استمرار کارگاه‌های تخصصی تابستانی در کانون استان

در شرایط اپیدمی کرونا، کارگاه‌های تخصصی مجازی فصل تابستان‌ کانون استان چهارمحال و بختیاری با هدف امید افزایی و ارتقاء مهارت‌های زندگی، بی‌وقفه به کار خود ادامه می دهند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، در شرایطی که بیماری فراگیر کرونا با تبی تند در حال پیشروی است و مانع حضور اعضا کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی شده است، ۴۵ کارگاه تخصصی تابستانی در کانون استان به صورت مجازی به فعالیت‌های  هدفمند و منسجم خود ادامه می‌دهند.

فضای مجازی امروزه به واسطه‌ی گستردگی و اثرگذاری فرصتی برای ایجاد محتوا و برقراری ارتباطی پویا با مخاطبین کودک ونوجوان است.

بنابراین گزارش، برنامه‌های مجازی کانون استان چهارمحال و بختیاری درسال ۱۴۰۰ در دو بخش عمومی و تخصصی با رویکرد مجازی در حال اجرا است. 
پس از زمینه سازی و اطلاع‌رسانی در فصل بهار،  ۱۷ کارگاه تخصصی درمرکز استان تشکیل شد و این تعداد در فصل تابستان با استقبال کم‌نظیر اعضا به ۴۵ کارگاه در سطح مراکز فرهنگی افزایش یافت. در حال حاضر ۱۸ کارگاه فرهنگی، ۱۸ کارگاه هنری و ۹کارگاه ادبی تخصصی  در مراکز استان فعال می‌باشد و استمرار و استقبال قابل توجهی از این برنامه‌ها از سوی اعضا وخانواده‌ها شده است.

با توجه به تکمیل ظرفیت  فصل تابستان، علاقمندان به شرکت در ترم پاییز کارگاه‌های تخصصی، می‌توانند به آدرس اینترنتی سایت کانون www.kpf.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =