آسیب شناسی کارگاه‌های برخط تابستانی

در جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان چهارمحال و بختیاری، بررسی و آسیب شناسی کارگاه‌های برخط فصل تابستان مورد بحث و تبادل نظر گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، حجت ا..‌.آسمند سرپرست استان در پنجمین نشست شورای فرهنگی که صبح روز سه شنبه یکم شهریور در فضای اسکای روم برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری حسینی و گرامی داشت هفته‌ی دولت، برگزاری سومین دوره ی کارگاه‌های برخط استانی رادر سطحی مطلوب ارزیابی نمود و ضمن قدردانی از تلاش همه جانبه‌ی مربیان در برگزاری کیفی کارگاه‌ها و پیشبرد هر چه بهتر این جریان نوپا، نقش نظارتی مسئولین مراکز و کارشناسان واحدهای مختلف را در این مسیر، نقشی کلیدی دانست.
وی با تاکید بر این موضوع که کلیه‌ی فعالیت‌های مراکز فرهنگی در مسیر حرکت سازمانی خود باید به سمت اهداف مشترکی سوق پیدا کند، نتایج کمی و کیفی به دست آمده را حاصل کار تیمی و همت جمعی خواند و گفت؛ در شرایط بحرانی کرونا باید دست در دست هم دهیم و  تمام توان و امکانات خود را  برای پاسخ به نیازهای گروه هدف به کار بگیریم.

در ادامه، اعضا حاضر در جلسه دیدگاه خود را از وضعیت موجود کارگاه‌های تخصصی  تابستانی همراه با تحلیل کمی و کیفی بیان داشتند و راهکارهای پیشنهادی را جهت برنامه ریزی کارگاه‌های ترم پاییز ارائه نمودند. 

بخش دوم نشست شورا به آسیب شناسی مرحله‌ی استانی بیست و سومین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی اختصاص یافت و زهرا بابادی شلمزاری معاونت فرهنگی استان نقاط قوت و ضعف فرایند اجرایی را تشریح نمود و دیگر اعضا نقطه نظرات خود را پیرامون آن بیان داشتند.

مروری بر برنامه‌های ستادی و فعالیت‌های پیش‌بینی شده‌ی مراکز فرهنگی در ایام محرم و چگونگی معرفی ابعاد مختلف قیام انسان ساز عاشورا با رویکرد مجازی، محور موضوعی بخش سوم این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =