کد خبر: 307046
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
بازدید 218
گرامی‌داشت هفته دولت در کانون استان قزوین

به مناسبت هفته دولت چندین برنامه مناسبتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در هفته دولت امسال چندین برنامه با هدف گرامی‌داشت این مناسبت ملی به همت کانون استان قزوین برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون  ضیاآباد به این مناسبت در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ عضو نوجوان دختر در فضای مجازی ویژه برنامه‌ای اجرا کرد.

معرفی شخصیت شهید باهنر و شهید رجایی، معرفی کتاب «آسمان پر ستاره» از مجموعه کتاب‌های تاریخ انقلاب و کتاب «سرگذشت مسافرکویر» (زندگی نامه شهید محمد جواد باهنر ) از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان به مناسبت هفته دولت فعالیت‌های متنوعی اجرا کرد.

.معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر، معرفی وقایع و ایام(هفته دولت)، معرفی کتاب آسمان پرستاره و روخوانی بخش مربوط به شهادت محمد علی رجایی و باهنر با عنوان (پرواز دوکبوتر) توسط اعضای نوجوان مرکز.از جمله این فعالیت‌ها بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان هم فعالیت‌های معرفی شخصیت،معرفی وقایع و ایام و معرفی کتاب به این مناسبت انجام  شد.

با هدف گرامی‌داشت هفته دولت، مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه،چند فعالیت مناسبتی در فضای مجازی انجام داد.معرفی هفته دولت و اهمیت پاس‌داشت آن، معرفی کتابهای موجود در مرکز با محوریت زندگی شهید رجایی و شهید باهنر،معرفی مشاغل و وظایف ریاست جمهور و وزیران، معرفی شخصیت(رییس جمهورهای ایران)، قصه گویی در مورد زندگی شهید رجایی، تهیه نمایشگاه عکس مجازی از شهیدان این واقعه و خانواده هایشان از جمله این فعالیت‌ها بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین هم فعالیت معرفی وقایع و ایام با محوریت  هفته دولت انجام شد.

در تاریخ ۴ شهریور، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به همراه شماری از کارکنان ستادی، مزار شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

این آیین با هدف ادای احترام و تجدید میثاق با شهدا برگزار شد.

هم‌چنین مدیرکل کانون با ارسال یک پیام تبریک، فرارسیدن روز کارمند را به همکاران خود تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

غرض نقشی‌ست کز ما جای ماند...

همکاران خوب و ارجمندم

سلام

  همراه با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، روز کارمند را به همه همکاران بلند همت و توانمندم تبریک و شادباش عرض می‌کنم و به تلاش صادقانه و ارزشمند ایشان ارج می‌گذارم.

صمیمانه امیدوارم اجر و پاداش این خدمت اثرگذار در همه عرصه‌های زندگی راهگشای شما باشد

مژده اروجی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =